از فروشندگي هاي مواد نفتي شهرستان خاتم تقدير شد


به گزارش روابط عمومي فرمانداري خاتم ، در راستای قانون هدفمند کردن یارانه ها راّس ساعت 13 روز سه شنبه مورخ 19بهمن ماه 89 به منظور تقدير و تشكر از فعالين عرصه سوخت رساني شهرستان جلسه اي با دعوت فرماندار شهرستان در محل فرماندار ي تشكيل گرديد.

فرماندار خاتم ، ضمن تبریک دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی مطالبی را در خصوص مناسبت روز نوزدهم بهمن ماه عنوان و تصريح كرد قیام مردم ایران به رهبری حضرت امام خمینی (ره) بر گرفته از قیام حضرت امام حسین (ع) بود و موجب گردید مردم حق وباطل را شناخته و سعادتمند گردند و ايجاد انقلاب اسلامي و احياي ارزشهاي اسلامي بزرگترين ثمره و سعادت اين انقلاب بود .

وي در ادامه با اشاره به اجراي قانون هدفمند سازي يارانه ها افزود الحمد ا... اين قانون در كشور با همكاري خوب مردم اجرا شد و عليرغم تبليغات سوء دشمنان اين قانون از طرف مردم مورد استقبال واقع شد و بركات آن نيز كاملا مشهود مي باشد و شما عزيزان نيز در اجراي اين قانون وظيفه خود را به خوبي انجام داده و زحمات شما قابل ستايش است .

فرماندار در ادامه با اهداي لوح تقدير از تمامی مسئولین و دست اندرکاران شرکت فراورده های نفتی منطقه یزد و ناحیه مهریز كه در امر تهیه و تامین سوخت شهرستان و همچنین از همت و همکاری تمامی جایگاهداران و فروشندگان فراورده های نفتی منطقه در عرصه سوخت رسانی و همكاري خوب آنها در اجرای مرحله اصلی قانون هدفمند کردن یارانه ها تقدیر نمود .

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا